10-05-26

Idag så har jag och josse bakat bullar, det blev 50 st! :D Vi har också bakat kanelbullar och det vet jag inte hur många det blev för jag blev klar med de nu!! :P Tack josse för all hjälpen ! :D de gillas!! (Y)

Helgen var hemsk utan älsklingen men kul hade vi med kusinerna när vi firade min konfirmation. ;) Fick ett jättefint armband, tack så jätte mycket för de och tack för den trevliga kvällen tillsammans! :P det var ju ett tag sen, blir ofta långt mellan gångerna tyvärr menmen... XD :/

I morgon ska jag med älsklingen och kolla när han sjuter. Tyvärr så måste syster följa med för att mamma ska träna med Oxo :/

Jo juste Nea har fått reda på vilken klass osv hon ska gå i när hon börjar skolan till hösten. Hon fyller ju 6 på måndag. Stor flicka!! :P

Nu ska jag fixa lite mer med bullarna och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig.

pussohaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0