10-05-31

Nu är det äntligen bara 10 dagar kvar till skolaavslutningen =) Idag fyller den stora tjejen 6 år, grattis till henne =) Bobbe har varit här idag och det har bara varit mys pys, är jätte trött efter en intensiv hel.

Var på tonår i fredags kom hem och då var våra norska hund kompisar här. Jag låg i sängen halv två och hundarna var uppe kl 7 och steppade dagen efter. jag gick upp och gav de mat osv sen sov jag kanske en timme till och sen skulle vi in till stan och handla. När vi kom hem var de andra gästerna här så vi började leka lekar som vi hade planerat. (det var hundmänniskor som skulle träffas.) jag låg i sängen kl 01.00 helt utslagen, vi hade ju varit igång hela dagen med hundpromenader, lekar och ett massa trevligt prat ;)

Nu sitter jag här och precis ätit kvällsmat och ska gå så sakta mot sängen!! =P

Puss o kram ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0